?سازمان صمت استان تهران، از صادرات ۱.۵ میلیارد دلاری پایتخت در سال گذشته خبر داد و پیشبینی کرد که سال جاری 500 میلیارد دلار به این رقم اضافه شود. درحال حاضر سهم استان تهران از صادرات کشور ۱۷ درصد است.
?درحال حاضر طبق اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ( صمت تهران)، 400 واحد راکد در تهران وجود دارد که به دلیل قدیمی بودن تجهیزات و عدم تمایل صاحبان واحدها هنوز وضعیت آنها تعیین و تکلیف نشده است.
@navasanchannel
سهم 17 درصدی تهران از صادرات کشور



